<-BlogDescription->
<-PostContent->
†ɢα'§ : <-TagName->

ℭoη†iηuê
<-PostDate-> <-PostTime-> |- <-PostAuthor-> -|

ϰ-†нêmê§



<-BlogDescription->
نوشته شده توسط : غریب آشنا

  

  هنوزم راه برگشتن یک روز روشنا دارم اگه از این شب تاریک یک جوری دست بردارم

 

 

 

                    هنوزم رد پای من رو برفای زمستونه  شاید بازم امیدی هست که برگردم به این خونه

 

                        کمک کن سایه وحشت جوونیما غرق کرده دلم می لمسه عشق توهمش این گوشه بق کرده

 

 

 

                    تویه تاریکی مطلق یک روزی راهو گم کردم کمک کن باصدای تو به دنیای تو برگردم

 

 

 

                     یک راهی پیش روم واکن دوباهر فکرآغازم میخوام پیروزشم این باربه این دشمن نمیبازم

 

 

 

                      اراین دوری از این زندون از این زنجیربیزارم چه کاری با خودم کردم چرا سردرنمیارم

 

 

                                                                                       مرتضی پاشایی





:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما