<-BlogDescription->
<-PostContent->
†ɢα'§ : <-TagName->

ℭoη†iηuê
<-PostDate-> <-PostTime-> |- <-PostAuthor-> -|

ϰ-†нêmê§



<-BlogDescription->
نوشته شده توسط : غریب آشنا

وقتی که دیگرنبود...من به بودنش نیازمندشدم...

وقتی که دیگررفت...من به انتظارآمدنش ماندم...

وقتی که دیگرنمیتوانست مرادوست بدارد،من اورادوست

داشتم...

وقتی که اوتمام کرد...من شروع کردم...

وقتی که اوتمام شد...من آغازشدم...

وچه ست است تنهامتولدشدن مثل تنهازندگی کردن مثل تنهامردن...!!!!                         (دکترشریعتی)




:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما