<-BlogDescription->
<-PostContent->
†ɢα'§ : <-TagName->

ℭoη†iηuê
<-PostDate-> <-PostTime-> |- <-PostAuthor-> -|

ϰ-†нêmê§



<-BlogDescription->
نوشته شده توسط : غریب آشنا

دوستت دارم
طوری عاشقت شده ام که همه شاعران تاریخ باید عقل روی عقل قلم روی قلم بگذارند افسانه علاقه بی نهایتم را بنویسند
نه افسانه نیست
هست ولی واقعی است
من تو را دوست دارم
شب ها به امید روزی که در آن به انتظار شب هم آغوشیمان لحظه میشمارم میخوابم
دلم برایت تنگ شده
حتی واژه ها بد اخلاقی میکنند و روی کاغذ نمی آیند
من نمیدانم چرا برای اولین بار حس میکنم حرفی برای گفتن به تو ندارم





:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما